Sunday, October 14, 2018

Jus Delima Bio Emas Merawat Kecederaan Terkena Air Panas Atau Minyak Panas



Jus Delima Bio Emas Merawat Kecederaan Terkena Air Panas Atau Minyak Panas

Jus Delima Bio Emas 750ml

Jus Delima Bio Emas boleh digunakan untuk mencegah melecur akibat terkena minyak panas atau air panas.

Caranya ialah apabila berlaku kemaalangan terkena minyak panas atau air panas, sapukan Jus Delima Bio Emas dengan segera ke atas bahagian kulit yang berkenaan.

Perlu dinyatakan bahawa jangan sekali-kali tempat tercedera itu terkena air kerana ia akan menyebabkan kulit jadi mengelembung dan terkopak yang akan menambah penderitaan pesakit berkenaan. Insyaallah kawasan yag terkena minyak/air panas itu tidak akan mengelembung.

Walau bagaimana pun kesakitan akibat daripada simbahan air/minyak panas itu akan tetap dirasai untuk tempuh tertentu sebelum reda.


Jus Delima Bio Emas Merawat Melecur Air Panas TESTIMONI:

Di bawah ini ialah gambar adik Aisah binti Adnan yang tinggal di Kampung Laut 2, Wakaf Baharu Kelantan yang mengalami kemalangan tertumpah air panas di bahagian dada dan leher yang teruk.

Jus Delima Bio Emas Merawat Melecur Air Panas Kawasan tercedera itu kemudiannya disapu dengan Jus Delima Bio Emas. Kulitnya tidak mengelembung atau terkopak teruk.

Jus Delima Bio Emas Merawat Melecur Kena Air Panas 

Selepas sebulan, kecederaan itu pulih sepenuhnya dengan tidak meninggalkan parut sebagaimana yang biasa kita lihat pada kesan kecederaan yang dirawat cara biasa.

Untuk mendapat maklumat lanjut mengenai kejadian kemalangan dan proses merawat luka kerana terkena air panas menggunakan Jus Delima Bio Emas ini bolehlah berhubung dengan:

  Puan Mok Su Zakira di talian nombor 014-541 6799

Oleh itu adalah baik untuk setiap keluarga menyimpan sebotol Jus Delima Bio Emas di rumah untuk kegunaan semasa kecemasan. 

PERINGATAN: Jangan sesekali terkena air di bahagian kemalangan. Jika terkena air, kulit bahagian itu akan mengelembung. 


  Kredit: Encik Musa Batu Cave: 019-283 3884

No comments:

Post a Comment