Sunday, October 14, 2018

Alahan Mengandung? Jus Delima Bio Emas Bantu Anda

Alahan Mengandung? Jus Delima Bio Emas Bantu Anda

Hampir semua wanita mengalami masaalah alahan mengandung samaada pada tahap teruk atau kurang teruk.

Alahan mengandung boleh berlaku pada kandungan anak pertama atau berlaku terus menerus pada akndungan anak kedua, ketiga dan seterusnya.

Keadaan ini berlaku kerana perubahan hormon dalam badan wanita akibat dari proses kehamilan. Bentuk alahan ini berlaku dalam keadaan pelbagai versi. Ada yang mengalami muntah-muntah, loya, pening kepala, hilang selera makan, tidak boleh berbau sesuatu dan macam-macam gejala aneh yang tidak pernah dialami semasa tidak mengandung.

Ada wanita yang mengalami simptom alahan ini dalam jangka masa singkat dan sesetengahnya mengalaminya selama beberapa bulan.

Walau apa pun gejala yang anda alami, Jus Delima Bio Emas adalah yang terbaik untuk anda pulih daripada gejala mabuk mengandung. Jus Delima Bio Emas mengandungi buah delima yang membekalkan asid folik yang tinggi, pelbagai vitamin dan flavonoid yang akan menstabilkan balik hormon anda.

Jus Delima Bio Emas juga mengandungi buah kurma yang akan membekalkan tenaga untuk anda pulih. Kurma juga membantu menyuburkan kilang susu anda bagi persediaan menyusu baby selepas melahirkan nanti.

Jus Delima Bio Emas juga mengandungi madu lebah yang juga berperanan membekalkan tenaga setiap masa. Madu juga adalah agen anti bakteria dan madu akan mempercepatkan luka-luka sembuh.

Dengan rasanya masam-masam manis, Jus Delima Bio Emas sangat sesuai dengan cita rasa ibu mengandung.

Antara khasiat lain Jus Delima Bio Emas ialah membantu pembentukan kerangka bayi dengan sempurna, menghindarkan bayi dari terkena penyakit kuning, memberikan kulit yang cantik kepada baby dan menghindarkan baby daripada selsema.

No comments:

Post a Comment